جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: دولت در انجام امور، اولویت‌محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از مسئولان استان بوشهر به‌ویژه استاندار، برای اجرای پروژه‌های متعدد در هفته دولت تشکر کرد و بر لزوم تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت آب و برق استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توسط مردم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، اظهار داشت: در چند سال اخیر آب شیرین‌کن‌هایی در استان احداث شده که باید برای توسعه و احداث واحدهای جدید در این حوزه به طور ویژه تلاش شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از تلاش‌ موکب‌داران در داخل و کشور عراق و همچنین میزبانی شایسته مردم این کشور از پیاده‌روی اربعین قدردانی کرد و خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر شد.

وی با تأکید بر اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی الهی و فرصتی است که باید به بهترین شکل ممکن، شکرانه آن را با خدمت‌رسانی شایسته به مردم به جا آورد.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: دولت چهاردهم باید با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و جهادی، ظرفیت‌های عظیم کشور را به فعلیت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تصریح کرد: کارهای دولت باید مبتنی بر تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و حضور مستمر و موثر در میان مردم به‌عنوان اصل خدمت‌رسانی شایسته، در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: دولت باید در انجام امور، اولویت‌محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و دیانت در استان بوشهر نهادینه شده و باید برای تقویت روزافزون آن تلاش کرد.

امام جمعه بوشهر از تلاش‌های نیروهای دانش‌بنیان پدافند هوایی جنوب در عرصه‌های رصد، رهگیری و انهدام تهدیدات علیه کشور تقدیر کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اهانت به قرآن کریم، تأکید کرد: اهانت صهیونیست‌ها به قرآن نشانه تقابل مستقیم با خداوند است و بدون شک به زودی پاسخ این اهانت‌ها را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha